16. tammikuuta 2012

Mua ei oo


Voin olla niinkuin muutkin on

Tavallinen ja täysin tuntematon
Oon hyvää seuraa
Mä rikon sen jään
Mut peilistä mä pelkän naamion nään

Ei ne huomaa vaikka tuijottaa

Ei ne mitään musta irti saa

Joskus mä kasvan pienemmäksi
Katoan sokkeloon
Joskus en jaksa
Suljen silmät ja leikin ettei mua ees oo

Niin kauan uskoin hyvään ja huomiseen

Mut tuuli kääntyi näin taivaan rikkoutuneen

Mut ei ne huomaa vaikka tuijottaa

Ei ne mitään musta irti saa
Joskus mä kasvan pienemmäksi
Katoan sokkeloon
Joskus en jaksa
Suljen silmät ja leikin ettei mua ees oo


Mä oon kai tyhmä ja lapsellinen

Ja naurettava kun itse myönnänkin sen
Pelaatte pelii se ei kiinnosta mua
Ei tarvii voittaa
Mun ei tarvii onnistua




Mut ei ne huomaa vaikka tuijottaa
Ei ne mitään musta irti saa

Joskus mä lennän kauemmaksi

Lähemmäs aurinkoon
Joskus en jaksa
Suljen silmät ja leikin ettei mua oo

Haloo Helsinki - Mua ei oo


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Post a comment, you make me happy :)♥