15. huhtikuuta 2012

Summer and partyposting!



heihei kultaiset!
Ajattelin hieman järkkäillä teille jotain toivepostausta, sittenkun olen tuon sata kirjoitusta saanut ilmoille! On mulla jo pientä idean poikasta, mitä itse olen ajatellut niinsanotuksi "juhlapostaukseksi"..
mutta haluaisin, että teidän mieli tulisi ensin julki, ja sitten vasta minun!
ELI KOMMENTTINA TOIVEITA JA HAAVEITA
sitten muutama kuva, kesästä, sillä mulla on jotenkin sellainen kiva kesäviilis!







kesää odotellessa, ihanaa päivää

Heidi

3 kommenttia:

  1. Ihania kuvia♥ Olispa jo kesä :( tulee nii ikävä viime kesää kun kattelee näitä kuvia täällä :D Sulla on aivan älyttömän kiva blogi :) Käythän kattoo myös mun blogin vastapalvelukseksi ja liity toki lukijaks jos tykkäät: http://onoffopenclose.blogspot.com

    VastaaPoista
  2. Tosi ihania noi kuvat :)) Ja muutenkin tämä ulkoasu!
    käy kurkkiis:
    janinastyle.blogspot.com

    VastaaPoista

Post a comment, you make me happy :)♥