31. joulukuuta 2012

Teen tän vaikka sokkona ilman käsii. "Hei kato mutsi, ilman käsii."

IMG_2967IMG_2974IMG_2987IMG_3116IMG_3125IMG_3355IMG_3356 IMG_3387IMG_3391IMG_3441picks 026nimetönIMG_4038kuviakuvia thiii 010kuviakuvia thiii 033IMG_4325 IMG_4338IMG_4300IMG_4499ripari5Syksy2012 009Syksy2012 044 joulua1 006IMG_4897IMG_4871 – Kopio
Tässä tämän vuoden (tai oikeastaan kesän -joulu) ajan kuvia. Mulla on ollut todella rankka vuosi, ja toivon, että tulevasta vuodesta (2013) tulee hieman helpompi. Olen ollut lähes puolivuotta osastokierteessä, muutamien viikkojen taukoja lukuunottamatta. Mutta ilman osastojaksoja en olisi näin vahva, enkä olisi löytänyt kaikkia näitä upeita ihmisiä, keneen olen tutustunut näinä aikoina. En myöskään olisi läytänyt maailman ihaninta ja upeinta tyttöä, Tiuhtia♥

Mutta mitenköhän minun uusivuoteni vaihtuu..? Eipä mulla ole oikein mitään erityistä suunnitelmissa, klo 18 Mikkelin palolaitoksella järjestetään upea ilotulitus, ja sinne aion mennä näpsimään muutamia kuvia! En tiedä mitä perhekotini työntekijä on järjestellyt, mutta toivottavasti jotain mukavaa :)

Viettäkää iloinen ja mahtava vuodenvaihdos! ♥:llä Heidi

9 kommenttia:

  1. hienoja kuvia!! :) etenki toi sormi ja aurinkokuva!

    VastaaPoista
  2. ihania kuvia! Oot tosi nätti! :)

    Hyvää uuttavuotta sulle!

    xx
    http://bambi-amore.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kiitos kehuista, Hyviä uusia vuosia sinnekkin!

      Poista
  3. Hei Heidi, olen tavannut sut ysillä (en tässä pysty kertomaan enempää) ja toivon ihan koko sydämestäni, että tää alkanut vuosi on sulle helpompi, kuin mitä edellinen oli! Olet ihana, kaunis ja herkkä tyttö <3

    Voimia kaikkeen ja ole rohkeasti juuri se, joka olet. Kaikki kokemasi kääntyy vielä vahvuudeksi ja sä saat elää onnellista elämää <3 älä luovuta koskaan!

    Lämmin virtuaalihalaus <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei, sinä anonyymi, lähetä minulle sähköpostia (heidihokkanen22@gmail.com), uteliaisuuteni nousi korkealle, kuka sinä olet?

      Poista
  4. upeita kuvia ja tosi kivan näkönen blogi :)

    VastaaPoista
  5. upeita kesäisiä kuvia ! :) ja voi ku sulonen toi koira! ihana :) ..

    VastaaPoista
  6. Ihania kuvia! :)

    http://katriinaelisabet.blogspot.fi/

    VastaaPoista

Post a comment, you make me happy :)♥