7. heinäkuuta 2013

Day 7. Ei mitään hätää, se olen minä joka voin kuivata sun kyyneleet.

7.päivä - kappale, joka muistuttaa minua jostakin tapahtumasta

Huoh. Oon ollut eilen ja tänään nin monta kertaa lähellä heittää tän tietokoneen tosta ikkunasta ulos. Vihaan HTML-koodeja, hidasta ja jökkivää konetta. No, nyt oon saanut nuo HTML-koodit jonkinlaisiksi, mutta kun alan muuttelemaan värejä, linkkejä ja semmosia, tapahtuu näin:

IMG_6451[1]
Ärrr.. Nyt täytyy sitten vain.. odotella..
Mutta edelleen saatte tietty kommentoida. 
p.s kaksi yöt laivalle lähtöön.. :)

2 kommenttia:

  1. mulla oli toi ihan sama kuva ja kaikki xc se ei lähteny millään pois niin piti tehä kaikki uusiks. (piti vaihtaa mallia) niin sit alko toimii:D jos tuo jatkuu kauan kanattaa tehä tollee :)

    http://nnumberone.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Mullaki on blogger temppuillu ja sit postauksis kestää kauheen kauan et ne näkyy :/

    http://hugmetinkerhell.blogspot.fi/

    VastaaPoista

Post a comment, you make me happy :)♥