22. lokakuuta 2011

Vaaleanpunainen prinsessa

<a href="http://www.bloglovin.com/blog/3116014/rules-are-made-to-be-broken?claim=njymxccv7ms">Seuraa blogiani
Aloitin eilen lukemaan sellaista kirjaa kuin Scarletin puvussa. Kirja kertoo Viivistä, joka on muotibloggaaja. Kirja oli ihan hyvä, ja sain sen eilen ahmittua kokonaan :)

Pysähdyin lukuaikanani miettimään Disneyn satua, Prinsessa Ruususta. Jokainen tyttö on varmaankin katsonut sen. Itse muistan hyvin, kun näin kyseisen elokuvan ensimmäistäkertaa, miten onnesta soikeana tai pyöreänä olin. Halusin heti, että minustakin tulee prinsessa. Ostatin vanhemillani heti kruunun, vaalenapunaisen prinsessaröyhelömekon, vaaleanpunaiset korvakorut ja koko komeuden kruunasi prinsessalehdestä saatu valtikka. Mutta siiis siihen itse pointtiin; Jos Prinsessa Ruusunen nukkui 100 vuotta unta, oliko prinssi sellainen 20 vuotias kultaoika ja unelmavävy, ja ruusunen sitten 117 vuotias ryppyinen mummo?

Kirjoitin yhtenä päivänä kuultuja sanontoja, minä kirjoittelin ahkerasti vihkoon, ja ajattelin, että voisin niitä tännekkin teille kertoa :)

- Aamulla meillä oli putkimies mun huoneessa
- Sä oot ihan perseestä, nyt meni ääni niiiin korkeelle että..
- Mä ajan tämmösillä paskoilla, jotka kulkee vaan kahtakymppiä
- Miks mä tärisen. Ainii, mulla on kännykkä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Post a comment, you make me happy :)♥