29. marraskuuta 2011

Ihmiset, jotka eivät mistään mitään tiedä: Mäkin teitä♥

Tänään sitä taasen sai huomata että ihmiset ei huomaa toisen ihmisen tunteita ilman että heille sanoo siitä mitään. No, olen ollut suunnilleen yhdellä ainoalla historiantunnilla tässä jaksossa tiistaisin, ja ihmettelen sitä, ettei mulle siitä meidän luokkalaiset ole motkotellutkaan. Mutta nyt sain kuulla ensimmäistä kertaa, ja se riittää jo siihen että kyrsii ihan tajunnanräjäyttävästi. Rakas historian opettajani oli luokaltamme kysynyt, missä olen, ja eräs henkilö vahingossa sanoi, että psykologilla, sillä olen hänen kanssaan tästä puhunut, ja hän lupasi että ei siitä kellekkään sano, mutta lipsauksia sattuu kaikille.
No luokassa syntyi hirmuinen haloo, ja tämä sattui kaikkein eniten: ihastukseni sanoi näin: "No ei ihme että onki semmosella kun ragee niin paljo" toi jysähti, ja syvälle. Ja pahasti. Mistä sekin ääshouli voi tietää miks mä käyn siellä puhumassa?  Kuka titää käynkö siellä perheongelmien takia? Vai pahojen painajaisten, tai ranteetauki-fiiliksen takia?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Post a comment, you make me happy :)♥